Bestellen

     
  > Waarom Fleurtiek?
> Hoe plaats ik een bestelling?
> Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
> Kan ik een bestelling voor een ontvanger in het buitenland plaatsen?
> Is het mogelijk om een boodschap bij de bestelling te voegen?
> Ik ben vergeten een tekstkaartje bij mijn bestelling te voegen. Wat nu?
> Kan ik anoniem een bestelling plaatsen?
> Ik wil iets anders bestellen dan de mogelijkheden in de webshop. Kan dat?
> Ik wil een bestelling plaatsen voor een uitvaart. Welke informatie heeft u nodig?
> Bestaat de mogelijkheid om telefonisch te bestellen?
> Hoe wijzig ik mijn bestelling na plaatsing?
> Hoe annuleer ik mijn bestelling?
> Is het mogelijk om korting te krijgen bij een grote afname?
> Kan ik mijn bestelling volgen?

Staat uw vraag
er niet tussen?
Neem dan contact
met ons op.
     
 
 
  Waarom Fleurtiek?
 

Fleurtiek is een bedrijf met veel ervaring en al jaren een begrip in Amsterdam. Vooral online is Fleurtiek een ervaren specialist.
Wij bieden goede kwaliteit, snelle service en we hebben een uitgebreid productaanbod. Wij garanderen een snelle levering,
100% tevredenheid en zeven dagen vaasleven.

Terug
 
  Hoe plaats ik een bestelling?
  Bestellen is zeer gemakkelijk bij Fleurtiek. Klik bij het product op ‘Bestel’ en doorloop de stappen om uw gegevens achter te laten
en de betaling te voltooien.
Terug
 
  Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
  Ja, als de bestelling succesvol is afgerond krijgt u een e-mail ter bevestiging.
Terug
 
  Kan ik een bestelling voor een ontvanger in het buitenland plaatsen?
 
Ja, dit is mogelijk. Links vindt u een knop ‘Bloemen naar het buitenland’. Hier vindt u een select aanbod van boeketten die in het buitenland geleverd kunnen worden.
Terug
 
  Is het mogelijk om een boodschap bij de bestelling te voegen?
  Ja, bij elk boeket kunt u een gratis kaartje voegen met een persoonlijke tekst.
Terug
 
  Ik ben vergeten een tekstkaartje bij mijn bestelling te voegen. Wat nu?
  Dit is geen probleem, het boeket kan alsnog bezorgd worden. Wilt u alsnog een kaartje bijvoegen, bel dan even met onze klantenservice
op 020 6592101.
Terug
 
  Kan ik anoniem een bestelling plaatsen?
  Ja, dit is mogelijk. U kunt bij de opmerkingen laten weten dat de ontvanger niet mag weten wie de afzender is.
Als de ontvanger contact met ons opneemt om de afzender te achterhalen, zullen wij die gegevens nooit zomaar doorgeven.
Terug
 
  Ik wil iets anders bestellen dan de mogelijkheden in de webshop. Kan dat?
  Speciale wensen kunnen altijd besproken worden. Neem contact op met onze klantenservice op 020 6592101
of omschrijf uw wensen in een e-mail.
Terug
 
  Ik wil een bestelling plaatsen voor een uitvaart. Welke informatie heeft u nodig?
 

Wij hebben de volgende gegevens extra nodig bij een bestelling voor een uitvaart:
> Naam overledene
> Is de bestelling voor het afscheid of de uitvaart zelf
> Tijdstip van afscheid / uitvaart
> Gaat het om een begrafenis of een crematie? Dit in verband met de tekst op het kaartje of het lint. Zo is het ongebruikelijk om bij
een crematie ‘Rust Zacht’ te vermelden. ‘Een Laatste Groet’ is gebruikelijker in een dergelijke situatie.

Terug
 
  Bestaat de mogelijkheid om telefonisch te bestellen?
  Ja, dit is mogelijk. Vooral bij het doorgeven van speciale wensen is dit handig. Bel naar 020 6592101 om uw bestelling door te geven.
Terug
 
  Hoe wijzig ik mijn bestelling na plaatsing?
  Door even te bellen naar 020 6592101 of stuur ons een e-mail.
Terug
 
  Hoe annuleer ik mijn bestelling?
  Bij uw persoonlijke account kunt u een overzicht van uw bestellingen zien. Hier kunt u heel eenvoudig de bestelling annuleren.
U kunt ook bellen naar 020 6592101 of een e-mail sturen.
Terug
 
  Is het mogelijk om korting te krijgen bij een grote afname?
  Ja, dit is mogelijk bij een afname van minimaal 20 boeketten. We kunnen kortingen verstrekken tot twintig procent.
Neem contact met ons op voor korting op 020 6592101 of stuur een e-mail.
Terug
 
  Kan ik mijn bestelling volgen?
  Nee, dit is helaas (nog) niet mogelijk.
Terug