Algemene Vragen

     
  > Ik ben mijn inloggegevens vergeten?
> Ik wil mijn accountgegevens wijzigen.
> Wat zijn de algemene voorwaarden van Fleurtiek?
> Wat zijn de openingstijden van Fleurtiek?
> Ik heb een klacht of suggestie, waar kan ik dit melden?
> Ik wil mij inschrijven/uitschrijven voor de Fleurtiek nieuwsbrief.
> Mijn vraag staat er niet bij.


Staat uw vraag
er niet tussen?
Neem dan contact
met ons op.
     
 
 
  Ik ben mijn inloggegevens vergeten?
 

Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en u krijgt een nieuw wachtwoord toegemaild.
Mocht het dan nog niet lukken, neem dan even contact op met de klantenservice op 020 6592101 of stuur een e-mail.

Terug
 
  Ik wil mijn accountgegevens wijzigen.
  Dit kan gemakkelijk bij uw gegevens bij uw account. Hier kunt u zaken als uw adres, telefoonnummer en naam wijzigen.
Terug
 
  Wat zijn de algemene voorwaarden van Fleurtiek?
  De algemene voorwaarden zijn hier te lezen.
Terug
 
  Wat zijn de openingstijden van Fleurtiek?
  De openingstijden voor onze klantenservice zijn van maandag tot vrijdag van 8:30 tot 18:00 en op zaterdag tot 17:00.
Onze winkels op Schiphol zijn de hele week geopend van 7:00 tot 22:00.
Terug
 
  Ik heb een klacht of suggestie, waar kan ik dit melden?
  U kunt uw klachten of opmerkingen kwijt bij de klantenservice op 020 6592101 of stuur ons een e-mail.
Wij proberen dan samen met u tot een oplossing te komen.
Terug
 
  Ik wil mij inschrijven/uitschrijven voor de Fleurtiek nieuwsbrief.
  Dit kan gemakkelijk door de checkbox af te vinken bij uw gegevens bij uw account.
Terug
 
  Mijn vraag staat er niet bij.
  Neem in dat geval op met onze klantenservice op 020 6592101 of stuur een e-mail.
Er zit tijdens onze openingsuren altijd iemand klaar om uw probleem te verhelpen!
Terug